Σνακ χαμηλά σε λίπος...

Πήγαινε κάτω

Σνακ χαμηλά σε λίπος... Empty Σνακ χαμηλά σε λίπος...

Δημοσίευση  twisted Την / Το 16/6/2011, 11:55

Είπα να είμαι η πρώτη που θα ρωτήσω κάτι στο forum... Very Happy

Κάνω γυμναστήριο εδώ και μερικούς μήνες αλλά αν και "αδυνατίζω" (δηλαδή χάνω πόντους από περιφέρειες κλπ) δεν μπορώ να χάσω λίπος. Η γυμνάστριά μου ζήτησε να καταγράψω τι τρώω και έτσι συνειδητοποίησα ότι καταναλώνω πολλά γαλακτοκομικά... Σχεδόν τρία ποτήρια γάλα την ημέρα, πλήρες, και πολλά σνακ όπως σάντουιτς που αν και σπιτικά περιλαμβάνουν τυρί, με πλήρη λιπαρά.

Σκέφτηκα να περάσω σε γαλακτοκομικά με χαμηλότερα λιπαρά, αλλά και πάλι, δεν νομίζω ότι αυτό θα μπορούσε να με βοηθήσει στην ανάπτυξη μυϊκής μάζας, και γενικώς αντιπαθώ τα προϊόντα "light"... ειδικά το γάλα... Οπότε η ερώτησή μου είναι η εξής:

Πώς θα μπορούσα να αντικαταστήσω τα σνακ μου με κάτι πιο πλούσιο σε πρωτεΐνες, αντίστοιχα εύκολο?? Δε στοχεύω σε ένα αθλητικό σώμα, αλλά στην τόνωση της μυϊκής μου μάζας λιγάκι... Wink
twisted
twisted

Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 15/06/2011
Ηλικία : 31
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σνακ χαμηλά σε λίπος... Empty Απ: Σνακ χαμηλά σε λίπος...

Δημοσίευση  MaroT Την / Το 20/6/2011, 00:31

Το λίπος σου μπορείς να το μετρήσεις με ασφάλεια κάνοντας μια λιπομέτρηση. ΑΝ αυτό το έχεις κάνει με διάστημα 2 εβδομάδων τουλάχιστον και δεν έχεις δέι κάποια μεταβολή στο λίπος σου, τότε για αρχή πρέπει να αναρωτηθείς αν τήρησες της απαραίτητες συνθήκες για να διεξαχθεί σωστά η μέτρηση ή αν το μηχάνημα το οποίο κάνεις τη μέτρηση δίνει σωστά αποτελέσματα... Και όλα αυτά τα λέω γιατί μου φάινεται λίγο δύσκολο να χάνεις πόντους χωρίς μειώνεται το λίπος σου.
Όσον αφορά στα γαλακτοκομικά προιόντα, δεν είναι μόνο πλούσια σε πρωτείνη αλλά και σε υδατάνθρακες και ίσως η κατανάλωσή της να συμβάλλει στην μη μεταβολή της λιπώδους μάζας σου. Αυτό όμως μπορώ να το απαντήσω με σιγουριά αν δω την καταγραφή των τροφίμων που καταναλώνεις (οπότε mail me if u like).
Τέλος τα σνάκ που θα σου πρότινα για το γυμναστήριο (όχι απαραίτητα χαμηλά σε λίπος-μιας που το λίπος που --έχουμε στο σώμα μας δεν συναρτάται άμεσα με αυτό που καταναλώνουμε) έιναι:
-Πριν την αερόβια άσκηση να καταναλώνετε δύο μικρά παξιμαδάκια ή δύο φρυγανιές ή μια φέτα ψωμί ολικής άλεσης ή πολύσπορο με μία μερίδα τυρί (δύο δάχτυλα έμενταλ ή μίλνερ ή μαλακή γραβιέρα ή κασέρι) ή με τρία δάχτυλα χαλβά.
Κατα τη διάρκεια της προπόνησης να καταναλώνετε αρκετή ποσότητα υγρών (νερό ή αφέψημα με μέλι) και αμέσως μετά απο έντονη προπόνηση να τρώτε μία μικρή ή μισή μεγάλη μπανάνα ή ένα άλλο φρούτο.
Μπορείς επίσης να βελτιώσεις τις διατροφικές σου συνήθειες by clicking here!
MaroT
MaroT
Επαγγελματίας Σύμβουλος

Αριθμός μηνυμάτων : 21
Ημερομηνία εγγραφής : 03/06/2011
Ηλικία : 38
Τόπος : Melissia, Athens

http://www.diatrofologos.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σνακ χαμηλά σε λίπος... Empty Απ: Σνακ χαμηλά σε λίπος...

Δημοσίευση  twisted Την / Το 22/6/2011, 23:22

Ευχαριστώ πολύ Very Happy...
Επίσης στο γυμναστήριο μου είχαν προτείνει να τρώω φυστικοβούτυρο, και κάποιοι φίλοι μου έλεγαν να τρώω ασπράδια αυγών, αλλά τα σιχαίνομαι τόσο στη γεύση όσο και στη μυρωδιά. Και έχω ακούσει πως το φυστικοβούτυρο παχαίνει ΠΟΛΥ, οπότε μου φαίνεται περίεργο... Shocked
twisted
twisted

Αριθμός μηνυμάτων : 7
Ημερομηνία εγγραφής : 15/06/2011
Ηλικία : 31
Τόπος : Αθήνα

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Σνακ χαμηλά σε λίπος... Empty Απ: Σνακ χαμηλά σε λίπος...

Δημοσίευση  MaroT Την / Το 22/6/2011, 23:51

Δεν νομίζω οτι έχεις ανάγκη τα παραπάνω. Η γυμναστική είναι απόλαυση, μην το ζορίζει χωρίς λόγο. Very Happy
MaroT
MaroT
Επαγγελματίας Σύμβουλος

Αριθμός μηνυμάτων : 21
Ημερομηνία εγγραφής : 03/06/2011
Ηλικία : 38
Τόπος : Melissia, Athens

http://www.diatrofologos.info

Επιστροφή στην κορυφή Πήγαινε κάτω

Επιστροφή στην κορυφή


 
Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης